sommarlov !! :D

jippi nu har man äntligen sommarlov, fyfan va skönt asså ;) <3
idag gick ja upp typ kvar i 7 annars skulle ja nt hinna, ja fixa mig och fick skjus till skolan av pappa,
där va alla typ skit finklädda, hehe roligt att se ;)
sen ¨så ville jennifer och jag inte gå upp till vårat klassrum för killarna stod i trappan och de skulle va sjukt pinsamt om vi gick upp, men till sist gick vi upp :)
alla killar hade skojrta (a) utom kevin, nahom och fredrik -.- de är juu avslutning ?? :O
och alllla tjejer hade klänning på sig hihi  <3
sen så hade vi nån examen (?) och våran lärare fråga frågor och vi skulle säga sant eller falskt hihi och om man svara rätt fick man en glass ;D
sen så behövde sara och ja gå till aulan för att träna på att vi skulle sjunga jao, sen så kom alla in och de började..
sen så gick (kören) upp + mig och sara, för att sjunga Fields of gold och de gick väl bra men ja fick bara ett skrattanfall mitt i, för att en kille filma oss heh x)
sen skulle vi sjunga Im yours och de gick väl också bra :)
efter skolan så gick sara och ja till centrum och kolla lite.. :) <3
sen gick vi och hyrde två filmer,  Låt den rätte komma in och Barnhemmet (även om jag har sett den) haha :P
så sara och ja ska ha lite mysigt ikväll (missuppfatta inte)









1) skolaslutnings klänning, han tyvärr nt ta bild på hur jag såg ut på själva avslutnigen :( <3

2) nappar yeey (a) <3

3) beeeeebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0