sjuukt länge sen

Hejhej, förlåt vet de va skit länge sen ja blogg men har inte orkat..
Min helg:

Fredag: Sheila och jag åkte te mitt landställe i Enköping <3 vi tog lite pix, som kommer lite längre ner och vi gick på min kusins studentfest roligt roligt.

Lördag: De va nationaldagen, sheila och jag ringde ronja och va me henne vi blåste massa såpbubblor de va jättekul hehe, vi gick till ett ställe me bara lera så vi gick med hotpants i leran i ösregnet :$ sen så på kvällen så sov båda sheila och ronja över de va jättekul hehe

Söndag: hahah rolig dag, först va ja och ronja tvungna att gå upp kl 8 på morgonen för att ronjas mamma skulle hämte henne kl 9 för att dom skulle på hennes storebrors crosstävling. Vi gick upp och de kändes som att vi va ensama på jorden, vi väntade och väntade sen vart kl 10 och hennes mamma hade inte kommit sen så väckte vi sheila och vi låg och snacka lite. Sen kl halv 12 så ringde ronja hennes mamma och fråga varför hon inte hade kommit och då vart hon tvungen att gå hem. Sheila och jag åt "frukost" hahah sen hade vi ätit klart så vi gick till ett annat hur ( de huset vi sovit i) och vi låg i sängen och tänkte på vad vi skulle göra men då helt plötsligt somnade vi :$ kl 12 på dagen sen så vaknade vi kl halv 3 hehehe så åkte vi hem och sheila kom  hem till mig m.m.

Pix från helgen kommer...












1) jag i gräset

2) ronja, jag, sheila (cepe bild)

3) ja

4) sexigt sheila

5) sverige dammsugare ;D

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hej gumman!

Ja det var jätteroligt i helgen och du glömde skriva om dammsugaren haha.

Märket är fortfarande jättestort på ryggen och jag ska på klassresa i morgon.



Puss älskar dig / Ronja <3

2009-06-09 @ 18:19:55
Postat av: Anonym

Fett tjock den där lilla fula Ronja är .. hahah fett synd att du är vän med henne! för jag har knullat med henne :) hälsa henne att hon var skönt att knulla med <3333333 / johan<33333333

2009-06-10 @ 15:26:48
Postat av: Anonym

Du Johan?

Vf tror alllllla att det är Ronja i Bålsta för?

De finns lixom nt bara en Ronja i hela världen fan..

Och om du typ hade knullat me den ronja som ja nt känner så skulle ja fucking inte bry mig ett skit!

2009-06-10 @ 15:36:43
Postat av: Camilla

Haha, det kanske inte är den Ronja Jospehine känner. haha orka dig. Du har säkert knullat nån annan. palla dig-.- stick skitunge!

2009-06-15 @ 15:29:07
URL: http://camiljas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0