sista dagen

Tjena tjena! ;) <3

Idag har vi (klassen) vart på skansen sista dagen i 6an :) <33
De regnade och va kallt men de va ändå ganska kul faktist, vi skulle svara på massa frågor men vi gjorde bara några för Linnea, Linn, Sheila, Nahom och jag orkade nt gå och leta efter frågorna så vi bara gick runt :P <3
Sen på vägen hem när vi åkte Djurgårds färjan så höll Linn, Sheila, Jonna och ja på att döö av skratt.
För de va fyra tjejer som satt på en bänk och sminkade sig hela tiden (resan) aa och de va en kines som hade jätte små ögon och sen när hon skrattade åkte hennes ögon in i henne hahhahahahah x)<3
Sen kom vi hem och nu sitter sheila och ja hära och försöker hitta en kompis på eniro "hihi" <3
Sen ska jag klippa mig, only  luggen asså nt kort utan snelugg typ jaja ja lägger in en bild på de senare :* <3

I morgon är de skolavslutning jihuuuuu men min präst ska inte vara med för hon ska åka till Iran -.- <3
Booooooring, inte för henne men för mig ju :S
Kommer sakna henne fett asså, ha de goodie sheila, glöm nt att sakna mig :) <3

Hejdå, skriver mera sen pusspuss :* <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0